Wednesday, May 10, 2006

citer lama

.
.
.
teringat citer lama dari kawan aku yg diceritakan pada okt lepas..

Citer ni diceritakan satu mamat tu kat aku.
Sampai nak pecah perut dibuatnya.
tapi aku tahan, buat2 tk minat dengar,
konon citer dia amat lah boring..

Ia berlaku at Jalan Pahang.
Satu malam tu kawan pompuan kawan mamat tu punya kawan,
dia baru jer balik dari party, tak tahu la banyak mana
dia tonggangg, tapi memang dia betul-betul mabuk.
So masa dlm perjalanan balik umah tu,
ade road block olih police, polis tu tanya dan minta
driving license awek yg pening2 tu,
dengan selamber bomba awek tu kuar dari kete untuk
serahkan licence tu pada mat police.
Tapi pada ketika yang sama tu jugak berlaku kemalangan ditempat tu.
kira teruk gak la accident tu, semua terkezut!
Polis segera meninggalkan awek tu kerana untuk bantu kemalangan.
So this girl dah gubra, dalam mata sepet tu.. tak tahu nak buat camner,
Dia terus lari ke kete dan memandu balik umah di taman Medan.
So the next morning polis datang ketuk pintu rumah dia dan...

polis tu tanya dia, "AWAK PEGI MANA MALAM TADI?"
Awek ni pulak jawab, "TAK KEMANA ENCIK. SAYA KAT RUMAH JER."
So polis tu tanya lagi, "BETUL KER?.."
Awek tu jawab, "BETUL ENCIK. SUMPAH SAYA TAK GI MANA2, TANYA LER NGAN HOUSEMATE SAYA."
So polis tu kata, "YE KER? (sambil tergelak) MARI SINI, KELUAR JAP"
Lepas tu polis tu tunjuk, "HA!.. ITU KETE SAPA TU?.."

Awek tu macam nak pengsan sebab dia dah terbawak kete polis
yg malam tadi balik rumah, dia ingat kete dia sebab kaler
sama warna putih (wira) cuma kete dia takde sticker polis kat tepi
pintu jer. Tak pasal2 kena saman dan gantung lesen..

moral of the story, jgn beli kereta wira warna putih.
beli la Savvy merah lagi cun !..

No comments: